Vi behandler efter dit behov
Vi har erfaret, at det ikke er alle, som er glade for at gå til tandlægen. Mens nogle ikke danner sig de store tanker før et tandlægebesøg, lider andre af tandlægeskræk.
Vi vil gerne hjælpe dig med tandlægeskræk igennem dit tandlægebesøg, og det kan vi bedst ved at skabe en dialog, hvor vi taler åbent om dette. Vi ønsker ikke, at du skal føle dig i en utryg situation under behandlingen. Er der andet vi kan gøre, så vil vi meget gerne vide det.
Hver patient går fast hos én tandlæge. Når du møder din tandlæge, er du velkommen til at gøre hende eller ham opmærksom på, hvordan din oplevelse under behandlingen har været på – vi tager imod al kritik 😉 På denne måde kan vi optimere vores arbejdsgang og dermed gøre din og andre patienters oplevelse hos os mere tryg.”
Når du møder din tandlæge, vil vi altid sætte pris på, hvis du vil gøre ham eller hende opmærksom på, hvordan du har det med at være hos tandlægen.
Hermed kan I sammen få belyst, hvordan du har det med besøget samt den behandling, som du skal have lavet. På denne måde kan vi være ekstra opmærksomme på lige netop det, der betyder meget for dig under behandlingen. Sammen kan vi dermed give dig en god oplevelse.
Vi fortæller hvad vi laver
Nogle patienter fortæller, at de ønsker forklaret alle trin i behandlingen, da dette giver dem størst tryghed. På denne måde får de ikke små overraskelser og er altid med i forløbet. Dette gør vi i forvejen i et patientvenligt sprog. Føler du dig derimod utryg ved at høre om behandlingen, skal du blot give os besked. Har du brug for små pauser til at få ro på nerverne, er der også altid tid til dette. Du skal blot fortælle tandlægen dette, eksempelvist ved at række en hånd i vejret under behandlingen.
Personalet har kursus i patientkontakt og har dermed forståelse med, at vi behandler dig som person, og selvfølgelig ikke kun dine tænder.